Aktuális

Koronavírus: számos helyen változások az ügyfélfogadásban

Ahogyan a koronavírus terjedésével lassan berendezkedünk a szükséges óvintézkedésekkel az elkövetkező időszakra, a szervezetek sorban teszik közzé megváltozott ügyfélfogadási rendjüket, illetve szüneteltetik kontakt tevékenységüket és rendezvényeiket.

Ennek lényege túlnyomó részben, hogy az ügyfelekkel való kapcsolattartás elődleges formái a telefon, email, illetve egyéb online felületek lesznek. Az intézkedésekkel az érintett szervezetek saját munkavállalóik mellett ügyfeleik egészségét is védik.

Jelen írásunkkal szeretnénk felhívni minden Kedves Olvasónk figyelmét arra, hogy ügyintézés előtt feltétlen tájékozódjon az általa megkeresni kívánt szervezetnél a kapcsolattartás módjáról és az elérhetőségekről.

Vigyázzunk magunkra, figyeljünk egymásra!

A teljesség igénye nélkül a mai napon az alábbi cégek jelentkeztek külön közleménnyel:

Salva Vita

Ezúton jelezzük, hogy a járvány visszaszorítása érdekében tett kormányzati erőfeszítésekkel összhangban, az irodánk határozatlan időre bezár.

Munkatársaink az elkövetkező hetekben, hónapokban otthonról végzik a feladataikat, távmunkában dolgoznak. Telefonon, e-mailben a honlapunkon megadott elérhetőségeken elérhetőek vagyunk és leszünk. (Elérhetőségeink itt: https://salvavita.hu/rolunk/munkatarsaink/)

Azon ügyfeleinket, akikkel a közeljövőben személyesen találkoztunk volna, telefonon keresni fogjuk.
Sok erőt, kitartást és egészséget kívánunk mindenkinek az elkövetkező időszakhoz.

(Forrás: Facebook)

SINOSZ

A koronavírus-helyzetre való tekintettel, az Önök és munkatársaink egészségének megóvása érdekében a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége 2020. március 17-től előre nem látható ideig felfüggeszti a személyes ügyfélfogadást Budapesten és valamennyi vidéki szervezeténél is.

Tagjaink, érdeklődők számára az alábbi személyes ügyfélfogadások szünetelnek:

  • szervezeti ügyfélfogadás (tagdíjbefizetés személyesen, tagfelvétel stb.);
  • jogsegélyszolgálat;
  • munkaerőpiaci szolgáltatás;
  • esélyegyenlőségi iroda;
  • képzési iroda személyes ügyfélfogadása és jelnyelvi tanfolyamok;
  • KONTAKT személyes ügyfélfogadás;
  • Sportcentrum;
  • szervezeti klubnapok és programok.

Szolgáltatásainkkal kapcsolatosan azonban munkatársaink munkaidőben e-mailben, vagy mobiltelefonon és SMS-ben továbbra is elérhetőek!

Elérhetőségek:

A SINOSZ lehetőségeihez mérten mindent megtesz annak érdekében, hogy a rendkívüli helyzet negatív hatásait mérsékelje a tagjai számára.

Köszönjük a megértésüket és türelmüket!

(Forrás: sinosz.hu)

Olvasta már?