Esélyt se kapott a modellügynökségtől a kisfiú, mert Down-szindrómás

A 15 hónapos kisfiú édesanyja csalódott posztot tett közzé a Facebookon. Az a célja, hogy megváltoztassa a „szépségről” bevésődött képet.

Megan Nash és kisfia, Asher története még a nyár elején kezdődött egy felhívással: az otthonuk közelében működő tehetségkutató ügynökség felhívást tett közzé, amiben cuki gyerkőcöket kerestek egy helyi ruhaüzlet hirdetésének elkészítéséhez. A pályázat nyílt volt, vagyis bárki jelentkezhetett a kritériumoknak megfelelő portfólióval. Miután elolvasta a feltételeket, Megan úgy döntött, nevezi 15 hónapos, Down-szindrómás kisfiát, ezért egy fotós ismerősével műtermi képeket készíttetett róla.

Csakhogy hiába küldte el a fotókat, az ügynökség néhány napon belül értesítette, hogy Asher fotóit nem továbbítják az üzlet felé. „Meg is indokolták a dolgot: annyit mondtak, hogy a fiam nem felel meg a pályázat követelményeknek. Nem tagadom, eléggé összezavarodtam, ezért megkérdeztem az ügynökség képviselőjét, hogy Asher Down-szindrómájával van-e a baj.”

Megan megtudta, hogy az ügynökséget nem, de a megrendelőt zavarta volna a speciális nevelési igényű kisfiú. Az anya ekkor döntött úgy, hogy a fotókat eljuttatja a „Changing the Face of Beauty” elnevezésű Facebook-oldal szerkesztőinek, emellett továbbította a „Kids With Down Syndrome” oldalának is. A fotók mindkét oldalra kikerültek és hatalmas sikert arattak.

„Fontosnak tartom, hogy az emberek a reklámokban is találkozzanak olyan gyerekekkel, mint Asher. Három okból: egyrészt, hogy elfogadják őket, másrészt, hogy érezzék, ők is tagjai a társadalomnak, harmadrészt a tisztelet miatt.”

Hírdetés