Elképesztő cuki reklámszereplő lett a Down-szindrómás Liliből

Elképesztő cuki reklámszereplő lett a Down-szindrómás Liliből
Megjelenés: 2016.12.07
Aktuális
Forrás: Nők Lapja Café

Egy kétéves, Down-szindrómás budapesti kislány, Havasi Boglárka Lili lett a játékgyártó Fisher-Price reklámjának főszereplője.

A New York Times cikke megjegyzi, hogy a reklámokban már jó ideje megjelennek fogyatékossággal élő emberek, de a Down-szindrómások csak mostanában szerepelnek hirdetésekben, legutóbb pedig egy New York-i divatbemutatón tűnt fel Down-szindrómás modell.

A lap hozzáteszi, hogy a hirdetők szempontjából a Down-szindrómások nem számítanak kiemelt célközönségnek, mivel az Egyesült Államokban sem születik hatezernél több Down-szindrómás baba évente.

Az eredeti cikk teljes terjedelmében ITT OLVASHATÓ.
Hírdetés